- Indiana Jones och pisken -

Snacka om att min lillebror inte kan ligga stilla och sova! Han rörde på sig hela natten och fäktade med händerna, jag vakna med ett ryck då jag kände hans KNÄ i mitt öra! Lite skojigt:) Men inte konstigt att han rörde sig hela tiden då han drömde om Indiana Jones och spindlar med hål utanför munnen(!).

Nu fortsätter vårt Indiana Jones filmmaraton tydligen, vi ser nu på andra delen av de tre delarna. V har åkt på jobb redan, men han hann fixa lillebrors hår innan, det är nu exakt lika som V's hår, EXAKT:P! Precis som det skulle vara:)

Halv fyra blir det jobb igen, fast jag mycket hellre skulle vilja leka med lillebrors Indiana Jones "pisk" utav lönnlöv och gå på upptäcksfärd hela dagen! Nåja, everything comes to an end:P! Iallafall ska han komma hit igen, det har han sagt:)!

Kommentarer
Postat av: e

haha jo han ligger int still för fem öre..:) ( jag säger öre för jag bor i sverige nu:))..han e så huuumor! Mina "barn" e int alls lika humor...torrisar:)

2008-05-30 @ 12:57:18
Postat av: mamma

hejsvejs!

Jo,tack så mycket för att lillebror fick komma, han hade tydligen mycket roligt, jag är glad att ni kan hjälpa oss lite!Tack för hälsningen i Tongåvan och lycka till i morron med bussresan..;)till H&M!Tacka V och krama !Krammamma

2008-05-30 @ 22:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0