- Idag smäller det -

Just det, vem blir Europas mästare i musik detta år? Personligen har jag ingen som helst favorit, hoppas på att hitta en idag ännu, det är mycket roligare att följa med då:) Tung dag på jobbet idag, kassa hela dagen i princip, men det gör samtidigt att dagen går väldigt fort:)

Jei, idag blev det ny TV för våran del. Jag har inte något med saken och göra, det var V som ville ha en ny, stor och platt, jag var helt nöjd med den gamla Phillipsen:P Men måste ju medge att det är alldeles jättetrevligt att ha en mega skärm att titta på;)

Nu ska vi åka till butiken och handla lite snacks till kvällen. Tyvärr tror jag att jag kommer att somna då poängen ges, eftersom klockan vanligtvis är kring 01.30 då och jag är alldeles mega trött redan nu!

Annars, röda vindruvor är smaskens!


Go Teräsbetoni, NOT!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag vill å ha ny TV. Vi har fortf. en mini...

2008-05-24 @ 21:56:23
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0