- Goodbye Helsinki -

Jag får väl säga tack och hej för mig nu då:) V's pappa har varit och hämtat hälften av lasten och resten åker med oss imorgon. Jag ska ensam köra V's bil till Åbo, bakom V och skåpbilen. Men det ska nog gå bra, jag är van med hans bil:)

Jag är hungrig nu. Jättehungrig. Måste se vad som finns kvar i kylskåpet:P. Det sista jag tömmer blir badrummet..SEN är vi klara! Klockan 16.00 kommer "Days of our lives". Slutade spännande igår, en bilkrock! Jaiks!

Fick också lite arbetsturer till, de ringde från jobb. Passar mig perfekt! Saknar nästan att  vara på jobb, där är så roligt! Borde också läsa lite sociologi idag så att inte jag får panik på måndag och stressläser så att inget fastnar.

Detta inlägg blir det sista jag skriver från Granö i min lilla, LILLA etta:) PÅ ett konstigt sätt kommer nog en liten kvadratcentimeter av mig sakna detta ställe, hih:) Nästa gång bloggar jag från Åbo.

Over And Out!

                499272-6
                                                                 Granö mars 2008





Kommentarer
Postat av: Nathalie

Oj vad roligt :)

2008-05-16 @ 14:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0