- Blomplantering och tvätt -

Jepp, det står på agendan idag ända fram till klockan fyra då jag ska på jobb. Okej, det är ju inte så att det tar 6 hela timmar för mig att plantera blommor och tvätta, det är ju inte så att jag tvättar för hand, men detta gör jag vid sidan om mitt Friends - maraton som är på gång! Då vi hade besök av 4/7 av min familj fick vi inflyttningsgåvor i form av blommor och dom vill jag gärna få planterade så fort som möjligt:) Sen är balkongen så gott som färdig, bara våra stolar och ett bord till så är det klart!

Perrelli gick vidare igår, ganska väntat, men vad är upp med bidragen iår?? Jiiises! Inget bidrag var ju bra! Herregud, vad var det Cypern kom dragandes med? Det lät inte alls som grekiska det hon sjöng, mera som ett påhittat låtsasspråk med dåligt uttal! Alla sjöng sådär halvt mediokert och ingen av melodierna finns kvar i mitt huvud idag! Den enda som hade en röst att tala om var Portugals representant. Låten hette någonting i stil med "Havskvinnan", men kvinnan som sjöng med sin starka röst hade en utstyrsel som tyvärr gjorde att det såg ut som om kvinnan kom från ett helt annat ställe än havet, som från ett mycket hett, underjordiskt ställe , långt under havet....liten miss kanske...

Min kära syster A fyller 22 idag, grattis! Jag ringde och väckte henne lite i nie svensk tid! Jag lyckades, hon sov!Wohoo;) Nu är det 2 års skillnad igen då. Alltid då jag var liten (nej, är inte stor ännu heller) tyckte jag alltid om februari, mars och april, för under de månaderna var det bara ett års skillnad mellan oss två om man bara såg på vår ålder:) Hih! Men så ser jag inte på saken idag....eller...jo, det kanske jag lite gör ännu:) Men nu är det som sagt 2 år igen, eller för att vara exakt, 1 år och 9 månader:)!Anyway, hoppas hon får en fin dag:)!

Nu ska jag göra någonting annat än sitta framför denna burk:) Laters!

Kommentarer
Postat av: e

haha hon bleb nog lite överrasad då jag plinga på och sjöng:)kram

2008-05-23 @ 23:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0