- Biker me -

Ja, jessus idag skulle jag åka motorcykel. Hade redan skrivit ett inlägg om det här, sen stärvade sidan och nu har jag inte ork att skriva allt en gång till, så jag gör ett kort sammandrag! Jag satte på mig hjälmen-> den fastnade-> PANIK!-> hysteriskt skratt då jag märkte hur dumt det var->blev utan luft-> slet den av-> ont i örat! Sen kan jag bara kort säga att jag aldrig mera ska sätta mig på en sådan mojäng! Jag trodde jag skulle dö av hastigeten och tyckte fortfarande att vi åkt jättefort även om V påstod att vi inte kört fortare än max 70km/h:D! Det var det, om man säger så!

Hann sola lite på stugan också, och nu hettar det i mina kinder för fullt! Men kiva va det!Nu hänga tvätten och sedan någon film i vår nya TV, jei:)!Adjö!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

hahaXD vem körde den då ? VP ?

2008-05-25 @ 16:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0