- Äventyrspark -

Efter jobbet har jar tillbringat hela kvällen i Äventyrsparken i Kuppis:) Det var jätteskoj och min lilla bror är så skojig så det är omöjligt att inte skratta då han kläcker ur sig något:) Det roligaste han sagt idag var då han skulle förklara hur "Svarta änkan" - spindeln ser ut. Han sade: " Ja, den är sådär ljust svart och sen har den en sån där passlig rumpa":D! Gissa om jag skratta! En annan rolig sak var om en fullgubbe som låg och sov på bänken: " Han där tror jag att inte är så rik". Tänk så smart barn tänker, eller hur konkret dom tänker:) Ljuvligt!

Nu ligger mina två favorit pojkar på soffan och ser på " Robots", jag tror jag ska joina dom snart. Fast ja antar att jag får nöja mig med stolen ändå:) Två äventyrare sover gott inatt;)! Ajöss!

Kommentarer
Postat av: e

åh gud va bra sagt..jag saknar er ..:(

2008-05-29 @ 21:09:10
Postat av: J

Jo och vi dej! På sommaren måste ni alla komma hit! Så kan vi alla va i äventyrsparken!:)

2008-05-30 @ 08:35:22
Postat av: nathalie

haha xD vitsi va roligt ! :D

2008-05-30 @ 17:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0