- Äntligen -

Ja, äntligen har jag hittat sköna och bekväma arbetsskor åt mig! Från DinSko! Dom är så sköna på foten att det känns som att gå på moln! Great success!

Idag skrev jag inträdesprovet till Teologiska fakulteten som jag har som andra val i min ansökan. Provet var inte alls så svårt och jag kände mig som en riktig profet då jag skrev;) Tyvärr verkade resten av gänget så otroligt tråkiga att jag vet inte, känns som om att jag inte kommer att trivas där ifall jag kommer in. Det första jag såg då jag kom in till byggnaden var två tjejer, ena läste boken "Theo" och den andra läste BIBELN! Snacka om att det såg religiöst ut! Grejen är ju den att jag vill inte bli präst eller något sådant men jag tror att jag skulle tycka om att läsa om religion eftersom jag är intresserad av, jaa, religionshistoria, om man säger så:)Religionslärare skulle vara het kul! Nåja, vi får vä se hur det gick!

Borde lägga upp lite bilder på lägenheten också men jag har inte riktigt hunnit lägga in bilderna på datorn ännu, så vi får se hur och när det blir:) Nu tror jag det blir lite balkongsittning för min del, sol sol sol!!

BTW, ett bussregionskort komstar 60 euro i Åbo!!! JÖSSES!! Tur ska pappa fixa min cykel...hihi!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ojojj, det va värst vilka religiösa typer ;) hoppas att inträdesförhöret gick bra :) Nu ska jag sova, eller läsa lite först :) imorgon ska jag vara med mamma på hennes jobb :P godnatt ! :) <3

2008-05-26 @ 20:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0