- Nice -

Borde nog inte ha sagt någonting om min kirurgilärare och att jag inte vill till skolan, för tji fick jag! Jag blev sjuk istället, så nu behövde jag ju inte gå till skolan. RIktigt sjuk menar jag, har spytt hela natten! Med 1 timmes mellanrum, fy attans! Vet inte när jag senast skulle ha varit såhär sjuk....det är inte kul...och imrogron orde jag gå till skolan för vi har ett grupparbete som jag borde vara med på....ajaj....hur ska det gå till...nå, peppar peppar mår jag nu lite bättre, så kanske det var över nu,! Nu ska jag vila igen...eller se repris på ALLA min Friends avsnitt...laters!Om jag orkar upp...bla...


Kommentarer
Postat av: Alexandra

USCH!!!

2008-03-25 @ 15:26:03
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se
Postat av: Nathalie

säger samma som A, USCH ! :S

2008-03-25 @ 15:31:17
Postat av: e

asså e du sjuk ännu???hur e d egentligen? kokm ihåg att dricka myki

2008-03-25 @ 19:24:17
Postat av: Anonym

hejsvejs!
Stackars lilla Jossan, int hemma då man e så sjuk och ompysslad av mamma...usch, hoppas vi klarar oss, hur e d me V då? Tack så mycket för hjålpen och kattvaktandet. visst är det väl en RAR katt Ceasar som vi har? Jag tror du ålskar den minst lika mycket som I gör! Vi hörs! Krammamma

2008-03-25 @ 21:36:27
Postat av: Josefin

Hej, nä e inte sjuk mera, känns bättre idag! Jo, verkligen älskar Ceasar massor...NOT!Allt e bra me V än så länge..hoppas inte han blir sjuk!

2008-03-26 @ 08:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0