- Jeei -

Hmm, nu har jag lyckats klämma in en bild OCH bytt färg på sidan! JEEI!...Okej, kan ju berätta kort vem jag är. Bor i Helsingfors med min pojkvän, studerar till sjuksköterska men kommer att avsluta mina studier p.g.a. intresserbrist för yrket( hmm, intressebrist..?)..flyttar till Åbo i sommar där ett jobb väntar på mig på H&M:)!..resten av mitt liv är oplanerat och det känns ganska bra, får se vad som händer när det händer liksom:)...Det här med blogg har aldrig varit min grej, men antar att min syster inspirerade mig med sitt bloggskrivande( alexandradubbelv.blogg.se). Tror jag måste begära hjälp av henne då det gäller min layout, hon har ju after all gått en bildbehandlingskurs och det är mer än vad jag gjort! Men det får jag ta i tu med lite senare för nu ska ja åka in till stan och handla en födelsedagspresent och eventuellt säsong 4 av Friends, har Friends abstinens! Klockan 15.00 åker vi hem till Dalsbruk för att vara hundvakter hela helgen medan familjen åker til Sweariket..jag vill också!

Kommentarer
Postat av: JB

Hej!

Svara på dagens fråga på

http://vastertorp.blogg.se/1205997936_dagens_frga.html

Tack för din medverkan & Ha en bra dag!

Mvh

JB

2008-03-20 @ 09:18:44
URL: http://vastertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0