- Hemska katt! -

Ok, såhär länge gick det någorlunda utan problem, men efter den här natten kommer jag aldrig mera, och då menar jag ALDRIG, att vakta några kattor i hela mitt liv! På kvällen var allt lugnt och tyst, men klockan tre på natten vaknade jag av ett sjuhelsikes jamande! Jag gick upp o gav lite mat och sedan tillbaka i sängen. Men nej, det slutade inte där! Efter en stund hör jag hur någon SLÅR mot dörren och hör hur den sätter klorna under dörren och skrapar för att få upp dörren underifrån! Den var helt otrolig, sedan gick jag ut och förde den till soffan!Sedan kom hunden på att den måste ut, så då släpper jag ut den och samtidigt kommer katten rusandes och springer rakt ut på gården!! ps. DEN ÄR EN INNEKATT! Den var alltså villig att omvandla sig själv till en utekatt, enbart för att j*vlas med mej, mitt på natten!! Nåväl, jag drar på mej kläder och går ut för att leda redan på den, som tur hittar jag den under bilen!Där sitter den en stund tills jag schasar in den på något konstigt vänster! Jag går och lägger mig och försöker att ignorera dess jamande med alla mina krafter, INTE LÄTT!Nåja, nu är det iallafall morgon och katten är lugn(are). Strax bär det av till butiken, måste ha mera Kinder ägg!Har bara ätit två ynka hittills, ganska lamt.På eftermiddagen bär det av till åbo och födelsedagsfirande, om jag hålls vaken efter nattens rabalder det vill säga! Ajöss!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

HAHAHHAHA x)

2008-03-22 @ 09:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0