- Hemma -

Nu är det hundvakt för hela slanten som gäller då...jag måste ärligt säga att det här med flera hundar och katter inte direkt är min grej, men vad gör man inte:)..hundarna är ok, mestadels, men katten speciellt verkar veta om att jag avskyr katter, även om jag gör allt för att vara den till lags!Kanske den känner det på sig, och kan se igenom mitt fejk smile när jag pratar med den, mamma säger att den är så väldigt smart..kanske det:)..nåväl, det ska väl gå an:) Ifall en riktigt Cat Fight närmar sig får väl V-P ta hand om den;P..nu lyser ialla fall solen för fullt och vi ska gå ut med hundarna och hälsa på moffa, häääärligt påskväder! Laters!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Nu är vi framme ! :D kom riktigt just ! en riktig cat-fight ;) hahah, det var ju riktigt roligt det jossan ! ;) ha det bra ! :D

2008-03-21 @ 13:10:09
Postat av: Josefin

okej, vad bra att ni e framme:)..joo.cat fight va ganska fyndigt:D...nå ha de bra..jag ska fortsätta torka golv!

2008-03-21 @ 15:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0