- Fredag -

ÅÅh, kom just hem från skolan där jag hade skrivit ett jättelångt inlägg men som sedna inte gick att publicera på min sida, så nu blir det ett kort inlägg istället för jag orkar inte skriva om allting + att det är fjantigt att göra det! Solig fredag och jag ska snart gå ut i solen, men först äta lite vindruvor, lila, dom är jättegoda;PMUMS!...Sen måste jag köpa 4:e säsongen av Friends också, annars blir det abstinens! Ska väl göra på min låt ikväll, känns som om jag ahr inspiration till det nu:)..Texten går snabbt alltid..men det är musiken som tar tid...mn det är bara skoj:)...Au' revoir!


Kommentarer
Postat av: e

fin blogg layout..e d min sång du skriver på:)?jei..trevlig helg hälsa vp

2008-03-28 @ 19:56:13
Postat av: Josefin

joo, alexandra har fixat den! Nää, en annan...:).er e klar!;)

2008-03-29 @ 09:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0