- Fläsksås -

Jei, moffas fläsksås måste vara det bästa som finns, i matväg! Ojoj, och lite påsk pascha efter det är som pricken på i, i allafall om det är påsk då man äter det. Vi satt dock och funderade på det finska namnet på "fläsksås", och vi kom på att LÄSKIKASTIKE inte alls låter så väldans aptitligt, Yäk! Jättefin dag har det varit idag, och nyss då jag var ut å gå lyste månen lika klart o i fullformat som solen gjorde på dagen.Lovely! Katten och jag kommer än så länge överens!Nu blir det bastubad och bubbelpool och sedan första delen av Sagan om ringen -  trilogin. Längesen jag har sett den så det ska bli skoj! Trevlig kväll!

Ps. Haloo Helsinki -  Haloo Helsinki snurrar nu på i min hjärna FÖR FULLT!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vi skall snart och shoppa vi :) Hörs ! :)

2008-03-22 @ 08:33:34
Postat av: e

heter d läskikastike??näei....

2008-03-24 @ 18:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0