- Bättre -

Nu känner jag mej nog lite bättre...huh...vad skönt! Vet inte när jag senast har haft magsjuka...flera hundra år sen känns det som!Det lär gå någon magsjuka nu och självklart skulle JAG få den, som äter vitaminer och grönsaker som en freak för att hålla mej frisk! Där ser man! Nåja, dricker blåbärssoppa som bäst...mums! En sak stör jag mig dock på, att det på burken står blåbärssoppa på finska(givet), svenska( givet) OCH ryska (what??)!!! Varför måste det stå tex på ryska på våra, VÅRA, blåbärssoppa -burkar! Då borde det väl stå på alla världens andra språk också! Det känns nästan som att ryskan och svenskan ligger på samma nivå i det här landet, och det tycker jag är fel! Ryska hör inte till våra språk i detta land..usch...blir verkligen irriterad! Hmm..nu måste jag väl läsa lite på läkemedelsräkning...usch...eller så ser jag på filmerna V hyrde åt mej igår..joo..det känns som en bättre idé! Laters!


499272-4

En vacker vår/vinter bild från Brunnsparken i Helsingfors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0