- Back to work -

Tillbaka på min position som hund -och mardrömskattvakt. Kvällen på Sevilla restaurant var trevlig, maten var god och trevligt sällskap. Efter middagen bar det iväg till Gigglin Marlin. Helt trevligt men snabbt kom tröttheten! Undrar varför(!)?...Nu ska jag dammsuga huset och sedan ut på lång länk med hundarna, snöyra...blaah!Det ser dåligt ut med vedhuggningen som vi smått lovade hjälpa pappa med, inte så roligt att stå ute i snöyra som en halvblind och hugga ved, vem vet vad man hugger av!Nå kanske morgondagen är bättre, så tar vi det då!Nu k'änner jag för ett Kinder ägg, hoppas där e något kvar ännu.

Min vän
                                      Min VÄN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0