- Whoppaa -

Har inte bloggat på ent tid eftersom jag inte har haft tillgång till internet, men nu är jag hmma i Helsingfors igen och nätet fungerar:) Jei, NU har vi hittat en perfekt lägenhet till oss, och den är nu bokad i vårt namn, whoppaa!!! Vi tyckte båda om den och kunde tänka oss att bo i den och en sådan lägenhet har vi tills nu ännu inte hittat. Den ligger inte helt i stan men inte heller långt utanför, så med cykel kommer man jättesnabbt och lätt dit man vill, och förstås snabbare med bil, men man vill ju inte vara lat! I mitten av maj får vi flytta in, det passar perfekt!

Nu ska jag erkänna en sak. Jag har alltid förrut hatat allt vad Ashlee Simpson åstadkommit, men hennes nya låt, Outta my head är faktiskt helt bra! Helt så bra att jag t.o.m. sjunger med i den:) En ganska bra fiilisbiisi är det! Rekommenderar!

Idag ska jag bara chilla och inte stressa med så mycket sen ska jag också laga lasagne. Jag är bäst på det ifall någon undrar! Jag skulle också vilja till Ikea, nu då man äntligen kan lite börja planera hur man vill ha allt och vad man vill ha. Men vi ska se, vädret är igen perfekt! Ska också spela lite piano, det har jag inte gjort på en tid fast jag har tänkt göra det.

Och ja, igår inledde vi valio glass säsongen, men avslutade den antagligen också! Jag menar jiiises, 2.50 euro för EN boll!!! Du milde, förut var det 2 euro, men nu har det tydligen stigit med 50cent. Ganska överdrivet pris enlig mig. Men jaa, jag antar att jag ändå inte kommer att kunna avstå! Gammaldags choklad är typ bäst i världen!

Nåja, nu ska ja äta morgonmål! Ajöss!

Ps. Ifall ni undrar varifrån " Whoppaa" kommer ifrån så är det min vän Chandler's "piskljud", som är typ det sämsta piskljudet i världen:D Skitkul OCH användbart;)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Va bra me lägenheten! En fråga: I vilket friends avsnitt leker dom me någo leksaksdjur i hallen. Jag har alla avsnitt men kan INTE hitta just det. Hjälp mej!

2008-04-28 @ 10:47:10
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se
Postat av: Anonym

Hmm, vet inte exakt, men det är iaf i något avsnitt efter 5 året!..Kanske de underlättar?

2008-04-28 @ 11:15:19
Postat av: Alexandra

Jo, ja vet att d e nångång då, men ja hittar inte det. Så grymt irri!

2008-04-28 @ 11:25:42
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se
Postat av: Nathalie

Bra att ni hitta lägenhet ! :) Det är nog dyrt det ! 2,50? för en boll ! =P ojojj...

2008-04-28 @ 16:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0