- Veckostart -

Måndag igen då...helgarna går alltid så snabbt...eller, egentligen går alla dagar jättesnabbt. Jag hinner inte med.
Idag kommer dagen mest att ägnas åt tentläsning, USCH! Men det är typ enda dagen jag hinner läsa den här veckan....ingen inspiration dock.

På eftermiddagen skall vi köra till Dalsbruk med en TV och hämta mitt skattekort. Sen vill jag prova mammas cykel också, jag längtar efter att få cykla. Säkert gått över ett halvt år sen jag senast cyklade, och DET är sjukt! Sen åker vi  till Åbo, jag har jobb på tisdagen. Jag väntar med spänning på hur det ska bli:)

Nu är också biljetterna bokade till STHLM. Vi väntar jättemycket! Min andra svenne - syster:P A, http://alexandradubbelv.blogg.se , och hennes M kommer också att vara där en dag, så då får vi träffa dem också! Wohoo! Sa bli jätteksojigt, och roligt med något annat emellantåt, ett avbrott i vardagen:P

Nu ska jag ta i tu med läsningen...tur att det regnar ute, så orkar man lite bättre. Eller orkar...hmm...jaa, man behöv iallafall inte känna skuld för att sitta inne! Laters!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsvejs!
Ja, vad roligt att n i kommer, ska det vara mat eller enbart kaffe? Och cykeln är helt härlig..A är avundsjuk..:) hon skull eju kpa en men sen gick bilen sönder så dit gick pengarna! nåja kanske då hon kommit i min ålder kan hon köpa en egen..Laters!

2008-04-07 @ 09:02:04
Postat av: Josefin

Jo, mat blir säkert bra som sagt:)..Jo, jag läste att hon var avis:P...haha...låter fånigt att du säger laters:D..

2008-04-07 @ 09:40:34
Postat av: e

hahan..mamma skriver du laters..yeah:)

2008-04-07 @ 12:31:36
Postat av: Alexandra

Svennesyster... Najs. Jo, vi ska ti Sthlm då vi me men vi kanske kommer först där den 19.4.

2008-04-07 @ 16:04:02
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0