- Vår -

Jaa, nu är det definitivt vår! Solen lyser, fåglarna kvittrar och blommor knoppas. Hah, det där lät som nån dikt!Men det är sant, det är helt enkelt vår i luften och överallt! Vad skönt! Och jag har dessutom vårstädat idag. Det enda som är kvar är utsidan av fönstren, sedan är allt rent och fint:)

Har också hunnit ut i vårvädret på en lång promenad. Riktigt nöjd! Grannarna har också börjat städa verkar det som. Jag kunde faktiskt konstatera att jag inte sett vår grannfru under hela den tid vi bott här, ändå tills jag såg henne igår. Då menar jag inte hyresvärd 90+ gumman, utan frun på andra sidan. Men hon verkar hemskt snobbig och tänkte inte ens hälsa på mig igår då jag gick förbi henne då hon, hmm, "rensade" i rabatten med nyaste klackskorna på fötterna. Såg patetiskt ut, och det lyste verkligen om henne att hon aldrig säkert gjort någonting sådant i hela sitt liv. Herregud vad fjantigt säger jag! Grannarna i ett hus lite längre bort, "tvättade" också fönsterna, förutom att dom INTE gjorde det utan hade hyrt en firma att göra det åt dem! PLEASE! Jag gjorde det minsann själv!

FIck just vitsord från kirurgi tenten, jeei, en etta! I made it!Såhär by the way:)

Såg idag säkert den sämstaste film jag sett sedan länge. " Senior Skip Day" hette den och jag säger bara hyr inte den! En teini - film utan mening. Filmen är, exakt som alla andra fjant - tonårs filmer med nakna brudar och öl, rent ut sagt patetisk! Regissören trodde antagligen att filmen skulle bli bra eftersom Tara Reid innehar en roll, men nej! Okej, pluspoäng till regissören för att han inte gjorde Taras rollfigur till en dum bimbo som Reid är van att spela, men det funkar bara inte! Dåligt, rent ut sagt!


Nåja, nu ska jag läsa lite Aftonblad och senare till butiken. Tror jag ska äta en Delicato chokladboll, också! Borde ha köpt flera förpackningar hem från SWE. Tur att V inte tycker om dom;P ( Jag vet, förstår inte hur man inte kan tycka om dom!?)Laters!


Kommentarer
Postat av: e

öhh inget med tara reid i kan väl bli bra???

2008-04-23 @ 20:04:42
Postat av: e

öhh inget med tara reid i kan väl bli bra???

2008-04-23 @ 20:04:50
Postat av: e

öhh inget med tara reid i kan väl bli bra???

2008-04-23 @ 20:05:01
Postat av: Josefin

Näh, jag vet!...Hon suger!

2008-04-24 @ 07:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0