- Utmattad -

Huh, nu var mitt långa arbetspass avklarat, och jag är alldeles slut. Sent hem igår, sova 6 timmar och sedan till jobbet igen. Var och såg på en lägenhet idag, genast efter jobbet. Jättefin var den, men som vanligt en massa andra som tyckte lika som vi! Men vi ska se, kanske turen är på vår sida:)

Hah, kan inte annat är skratta åt mig själv då jag tänker på mitt första försök att "kuuluttaa" i högtalarna i H&M. Det var rusning vid kassan och jag och en annan arbetskompis behövde mera hjälp. Jag tar givetvis först initiativet till att anropa någon eftersom jag gärna ville se om jag klarade det efter att ha haft genomgång av hur telefonen används. Tyvärr gick det inte så galant som jag hade önskat. Jag tar upp luren, trycker in rätt knapp och väntar att musiken tystnar. Såhär långt går allt bra, ända tills jag öppnar munnen. Först kommer inget ljud, och sen då jag äntligen får fram något så märker jag och alla andra att min röst inte låter normal( beror på att jag har  hosta och ont i halsen) och att det låter som om jag rökt grön Nortti hela mitt liv! Gud vad pinsamt! Inte nog med det, då jag sedan lägger på luren, lägger jag inte på luren, utan tappar den så att den åker fullt in i väggen, och joo, högtalarna var fortfarande koppladde till telefonen så jaa,  ALLA i hela H&M hörde hur det smällde! Vups!

Imorogon bär det av till Sverige. Ska bli så skoj! Tyvärr låter jag som jag tidigare nämnde, men det ska inte störa mig:P Tyvärr lär det störa alla andra:D

Nu ska jag iväg på cokis me en kompis! Laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0