- Tidsbrist -

Så var arbetsdagen över då:)! En riktigt rolig dag igen:)!Mycket att göra dock, men som sagt, det är bara kul! Hittade en till lägenhet i tidningen idag, så imorgon får jag gå och se på den innan jobb, hoppas den är perfekt!

Det känns som om att jag inte riktigt har tid att blogga då jag är hemma, det är så mycket annat man vill hinna med:P Idag ska jag träffa en gammal kär vän, dock på hennes arbetsplats eftersom hon blev "ditkallad", men det ska bli skoj ändå! På onsdag ska jag också träffa vänner, hoppas så många som möjligt kan komma:)

Sol ute idag, vad skönt! Verkligen deprimerande då det regnar! Jag tror btw att vi köpte en soffa idag, det blev den från Vepsäläinen, den vi båda gillade och som är lite bättre kvalitet än Ikeas, dock inget fel på Ikeas heller, men anyway:)!

Nu ska jaf strax äta mat, mammas mat, jeei! Skulle idag också vilja hinna träffa min kusins baby, så söt och liten:) Måste ringa henne! Laters!

Ps. Googlade fram Matti Vanhanens snusk - sms, (jag vet, tönt  - varning), men jösses säger jag, vilken snuskis!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

ajj, det blev inga "kosoffan" ;) hahah, sku int vara så fräscht att ha en död ko att sitta på. x) haha.

2008-04-14 @ 18:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0