- SUNday, eller så inte! -

Så var det söndag igen då...helgerna går så sjukt snabbt, man hinner inte med. En trevlig kväll igår iaf. Först hade vi besök av V's syster och hennes man, vi bjöd på pizza som enligt allas mening var delikat:P..Resten av kvällen tillbringade jag och V framför tvn där vi kollade på en av filmerna vi hyrt, "Vacancy" med Luke Wilson och Kate Beckinsale. Helt bra film, brukar inte tycka så mycket om trillers, men den här var helt värd att se + att Beckinsale är en väldigt bra skådis, om man frågar mej:)

Idag ska jag åka hem igen, jobb imorgon, tisdag och onsdag. Ska bli skoj:) Sen blir jag i Åbo och väntar på V så att vi tillsammans tar båten över till STHLM. Jei:) Det här betyder i princip att jag inte är i Helsingfors förrän om en vecka, på söndag kväll. Jösses! Vad skönt DET ska bli. Enda tråkiga är att jag måste vara utan min gulleplutt hela fyra dagar:(...men nåja, jag får ju vara med mina andra..hmm...gullepluttar där hemma:D

Vilket slusk väder det är ute...regnigt...vad tråkigt. Våren ska vara bara solig, inget regn, bara sol ska det va'!..Nu ska jag kolla om några nya lägenheter har dykt upp och sedan packa för Åbo OCH Sverige....jeeses...hur ska det gå till:/..nå, det ska väl gå an!...ajöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0