- Städa, städa -

Guten Morgen! Vad skönt att vara ledig..igen:) Dessutom är det nu långledigt för min del, behöver inte till skolan förrän nästa fredag och skriva tent! Jeei! Vad skönt! Idag ska jag städa tror jag. Jag städar faktiskt nästan alltid varje fredag nuförtiden, lite " städa, städa varje fredag" över mig. Förrut var det mera " och så varje JUL":P. Det kan säkert alla i min familj intyga:). MEN, jag har skärpt mig, rejält!

Efter städningen skall jag ut o springa av mej lite och sedan dra mig in till stan tror jag. Måste väl gå o titta på "galna dagarna". V jobbar antgaligen övertid idag, så jag hinner inte vänta på honom. Om han också vill kan vi sedan ta bilen till Hagalund och Stockmann där, men till stan vill jag iallfall hinna och titta nu på dagen. Där är alltid ganska bra erbjudanden på smink och parfym och sånt. Kanske jag hittar något passande. Dessutom kom studiestödet idag också, wohoo!   Nä nu ska jag nog börja med dagens program!  Ajöss!


                                                           image5
                                                           Titta så söt Nasse är...hihi:)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Snarare "å så VARANNAN jul".... Faktiskt :D

2008-04-04 @ 13:29:53
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se
Postat av: e

haha...´jag har M att städa jag..hatar d ..hur ser du ut i skåpen josse?

2008-04-04 @ 16:19:13
Postat av: Josefin

Hah, förrut va de nästan så jo Alex:P...jag vill inte ha V att städa:D, kanhända det skulle bli värre då!...hur jag ser ut i skåpet?:D..ganska tom!...men i mina skåp ser det OK ut, tyvärr är dom bara så små att inget rymms dit!!

2008-04-04 @ 16:45:32
Postat av: e

hha rolig felsrkivning..e dina skåp städoiga asså?int mina:)

2008-04-04 @ 22:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0