- Skrämmande postgubbe -

Vår postgubbe tänkte skrämma livet av mig idag på morgonen. Jag hörde att posten trillade genom luckan och i samma ögonblick ringer det på dörrklockan. Jag blev vettskrämd och var helt säker på att det är TV - kontrollanten som kommer och kollar om allt är i ordning med licensen. Jag drog snabbt på mig byxor och en huppari och förberedde mig på att ha enormt hög feber och snubig röst då jag öppnar för kontrollanten så att han skulle bli övertygad om att han inte kan komma in just idag!..Som tur var behövde jag inte ta till mina metoder, eftersom det var postgubben som ville ha tillbaka posten han givit oss, eftersom det inte var vår post:D..Han hade satt posten i fel brevinkast. Jag kunde andas ut, huh!

Jaha, imorgon är det vapp då...för vår del blir det Åbo. Många va mina vänner ska också vara där så det ska säkert bli skoj!  Hoppas vädret är soligt och varmt som dom lovat, så att jag kan sätta på mig min nya dress från Gina. Kan hända att det bir lite kallt, men jag tror jag tänker ta den ändå.

Femte säsongen avklarad, åh, varför kan jag aldrig spara på avsnitten. Damn it! Nåja, nu ska jag ut och springa och sen se vad jag hittar på. Kanske in till stan. Kanske inte.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag ser på O.C avsnitten ännu snabbare än vad du ser på dina Friends jag :D JÅ ! åk in till stan och shoppa till mig ! :D ;)

2008-04-29 @ 16:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0