- Lördag -

Oj vilket härligt väder! Full sol ändå från morgonen, vad skönt! Tyvärr vet jag inte om jag kan gå ut så jättemycket eftersom jag hade feber inatt! Helt konstigt, hade feber två timmar inatt och nu på morgonen är allt borta. Har dock ont i halsen, men jag får skylla mig själv då jag går med för lite kläder genom hela Åbo. Hoppas att febern håller sig borta nu bara, jag ska ju på jobb i veckan igen, och då vill jag inte vara sjuk!

Ännu en lördag ensam..:(...V jobbar på för fullt. Men nåja, det är i och för sig jättebra att han får tjäna lite extra:)..Jag borde egentligen fixa lite på en av mina låtar. Idag är en sån dag då det känns som om jag har fullt med nya idéer till mina låtar. En ny melodi surrar också på i mitt huvud, kanske det eventuellt blir något av den.

Men nu ska jag oljeinpacka mitt hår, använder alltid Berners XZ oljeinpackning med havtorn! Den är jättebra och lämnar en fräsch doft och verkligen "oljar" håret, utan att göra håret fett! Rekomenderar varmt! Ha en bra lördag! À bientot!


Kommentarer
Postat av: Emmi

Det är nog lite tassigt vårt badrum när det är så litet och trångt, men för oss som ingen tvättmaskin har, har det ju inte varit något problem, men jag förstår att det är det för er som har en. Nå vi ser hur det blir. Hörs!

2008-04-12 @ 09:23:31
URL: http://emppu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0