- Kära vänner -

Igen en tidig morgon, och jag ä vaken:)..Oj, jag njöt för fullt igår på vår balkong. Solen lyste av alla krafter och det måste ha varit minst 20 grader där, helt jättevarmt! Jei! Hoppas det blir lika varmt idag så kanske jag till och med kan sola till det riktigt ordentligt!...fast, jag äger ingen solkräm, och jag vågar inte sola utan det, så kanske ändå inte.

Igår köpte jag femte säsonen av  Friends, jei, nu har jag program för hela dagen och för hela kvällen imorgon också. Jag behöver någonting roligt att göra ensam hos min kompis då hon inte är hemma imorgon kväll när jag ska sova över där. Hon ska gå på Svenskatalande klubben. Jag skullle också kunna gå men jag ska jobba på lördag så jag tror jag står över.

Hmm..vad ska det bli för mat idag då...känns som att det alltid blir samma sak. Det är så tråkigt. I och för sig har jag ingen inspiration att tillreda någon mat i vårt lilla skrubb ti kök,och jo, surprise, det har varit en klädskrubb!

Nu ska jag äta morgonmål och gissa vad jag ska se på;)! Á bientot!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha, ha det ?xD jag ha int tänkt det, fast det e så minimaalt ! :D hahahah XD men annors, när jag läste i tidigare bloggar, så du lider ju av Städfel :D du städar helatiden !!

2008-04-24 @ 14:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0