- H&M -

"Hemma" i Helsingfors igen då, efter en stressig men jätterolig vecka. Älskar verkligen mitt jobb! Hur roligt som helst, jättetrevliga arbetskamrater och arbetsplats! Jeii! Mycket tunga dagar dock, inte en sekund som det inte finns något att göra. Men det roliga är att ingenting känns tråkigt att göra, allting är lika roligt!

Lägenheterna är i gång, vi har några trevliga, men det är inte alltid så att man bara kan välja heller. Men vi ska se! Söker hela tiden på nätet också vidare, för säkerhets skull.

Nu måste jag gå och vila, är så jättetrött. Skrev tent idag också, hmm, no comments:D. Om en vecka är vi i STHLM, wohoo, väntar på det. Ska bli så roligt! Jag antar det blir lite bröllopsprat också:). Nåja, ha en trevlig fredag alla! Om ni inte har något att lyssna på så rekommenderar jag Chris Brown - With you. Brown har en så underbart rar röst:)

Kommentarer
Postat av: e

Hej...du ska sluta stressa livet e för kort för d..det mesta löser sig tänk på d:)annars blir du som mej....

2008-04-11 @ 14:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0