- Galet! -

Sådär, då var allt avklarat för dagen..städning, springning och stan:) Riktigt trevligt, allt annat förutom stan!! Herregud säger jag bara! Vad är det med folk då det är galna dagar i Stockmann!? Jag höll på att bli tokig där inne! Folk sprang om vartannat, rev och slet i saker, t.o.m från andras händer!! Det är ju sjukt! Jag fick dock det jag skulle ha, mina två mascaror (?). Maybelline's "Define - a - lash", hoppas den är bra. Något annat orkade jag inte ens titta efter..men lika bra det, handlar i Sverige, dit vi borde vara påväg den 18.4:) Jei!

Nu ska jag bara chilla och kolla på tv. Borde kanske gå ut igen då det är så fint väder, men känns inte så lockande då det fortfarande är grym rusning på vägarna. Jag blir bara irriterad av alla bilar, avgaser och smuts! Bra chill - musik är allt med James Morrison!! Han har så härliga och speciella låtar med bra sound! Rekomenderar varmt!
Speciellt James Morrison - This guy och The pieces don't fit anymore.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gissa bilden i min blogg! Kolla in vettja!=D

2008-04-04 @ 17:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0