- Gå hem med dig -

Jösses vad klockan går långsaaaamt...vad skall jag ta mig till? Finns inget att göra...kanske jag skulle dra fram pianot och spela lite...eventuellt. Eller så sitter jag bara här vid datorn och glor:)

Kunde också äta någonting...haha, gud vad tråkigt att läsa mina inlägg idag:) Excuse moi! Skärpning! Har bara inget intressant att prata om idag, om jag nu någonsin har det:P..Skulle vara trevligt att hyra nån bra film idag. Kanske något nytt har kommit till Makuuni. Borde fylla på mitt busskort också.

Sitter och lyssnar på Britney Spears - Break the ice...hmm..vad ska man säga...hon har ändrat stil, och jag tror att det är bra, bättre än hennes tidigare smörslisk -låtar. Synd bara att hennes privativ inte är lika lyckat...

Nej, ska nog lyssna på min personliga favorit då det gäller vår - musik och musik som får mig på jättehärligt humör: Lars Winnerbäck - Jag vill gå hem med dig. Absolut den bästa låten han har! Jag kan inte vara tyst till den här låten, och inte kan jag sitta still heller! Tror jag ska ta en svängom med dammsugaren;)! So long!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsvejs!
Stackars dig, kom hem till oss, här händer det saker..jag har varit efter min nya cykel idag..en cresent, Maija, en vit med lite blygsamma blommor på, med brun sits och helt härlig!Ska bara cykla härefter. Vi ses i nästa vecka ialla fall. Hälsa V. Krammamma

2008-04-05 @ 22:56:13
Postat av: Josefin

Jag vet..:P...OJJJ, jag vill också cykla!saknar riktigt det!

2008-04-06 @ 10:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0