- Fungerar? -

Okej, fungerar det här nu..?...Hmm...Antar det:). har inte kunnat skriva eftersom hela blogg.se verkar ha haft något på gång. Ledig idag, oj vad skönt! Fast egentligen ska jag läsa på kirurgi tent, men jag märker att min inspiration börja försvinna så gott som helt. Jag hade ju som planerat att gå det här året ordentligt till slut, men jag vet inte längre, börjar kännas meningslöst då jag vet att det här inte är något jag vill göra hela mitt liv. Så jag tror att jag inte ska läsa så hemskt effektivt och helt köra slut mig själv:P.

Jag väntar på samtal från H&M så att jag kan få veta mina arbetsturer i april, kanske dom ringer idag. Oj, vi har hittat världens finaste lägenhet, eller två stycken egentligen, en helt i stan och en litet utanför. Det skulle vara härligt att få en lägenhet sådär i mitten av maj så att vi kan flytta sedan vid månadsskiftet.

Jag blir så irriterad. Till skobutikerna har det kommit en massa nya, fina, perfekta skor, som jag jättegärna skulle köpa, om det inte vore för klackarna som är skyyyhöga! Jag har verkligen issues med klackar på skor, eftersom jag inte vill se ut som en jätte när jag kommer farandes, vilket jag skulle göra i vårens nya skor eftersom jag är 175cm utan skor! Jag vill inte att folk säger: " Nämen hej, där kommer vår vän Flaggstångs - Josse" ! Okej, jag vet ju att det är in med klackar men varför kan dom inte göra samma skor med variationer på klackarna, jag kan gott o väl tänka mej att ha en liten klack, men jag vill inte stiga i höjd 15 cm då ja lägger på mina skor. Kanske jag borde skriva någonstans och berätta om mitt "problem", jag är säker att jag inte är den enda som känner så här!:P

Vi var och kollade på soffor igår. Var helt slut då vi kom hem, tungt at provsitta en massa soffor:p.Nå vi hittade dock två som kunde passa oss, en på Vepsäläinen och en på Ikea. Den på Vepsäläinen är dock finare och mer speciell, men vi får se! Nu ska jag väl dricka mitt morgonkaffe och sedan göra någonting annat trevligt. Tror jag ska gå ut, i SOLEN, jeeiI! PÅ eftermiddagen blir de kaffe på stan med en kompis! Laters!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsvejs!
ja, gå ut en sväng nu, så kanske det går an med kirurgi sen.. vi kanske kan träffas i Åbo i söndag? Då vi kommer på trädgårdsmäsa? Hälsa V.Krammamma

2008-04-01 @ 10:10:22
Postat av: Emmi

Jag håller helt med angående klackarna - jag hittar MASSVIS av fina skor, men alla har skithöga klackar, och dom kan jag ju inte gå med utan att
också drabbas av flaggstångssyndromet.

2008-04-01 @ 10:18:03
URL: http://emppu.blogg.se
Postat av: Josefin

Emmi: Jo visst är det hemskt! Ska vi klaga!?:)

Mamma: Jo om vi alls ska fara ti Åbo så ska vi ju klart träffas! Ska höra då V kommer hem, han ska ringa på lägenheterna så!

2008-04-01 @ 10:40:20
Postat av: Emmi

Jag tycker absolut vi ska klaga. Vart månne man kan göra det :P?
Det var ...hmm...Valios kiosk tror jag.. Det var den där precis bredvid Teaterbron.

2008-04-01 @ 10:53:49
URL: http://emppu.blogg.se
Postat av: e

asså maj först ska ni flyyta 1 maj el 1 juni???kram

2008-04-01 @ 18:15:52
Postat av: Josefin

Vi vet inte riktigt ännu när, sen då vi hittar någon bra lägenhet:)

2008-04-01 @ 19:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0