- Cykeltur -

Jahapp, än ne morgon vaknar jag klockan 8 och är hur pigg som helst. Konstigt, varför kan jag inte sova lite längre?...Snart ska jag iväg med lillebror till dagis, han ska cykla och jag ska gå...hmm..hoppas vi kommer fram innan jag ska på jobb:P

Det blir en lång dag idag för mig. Klockan 14.00 visning och sedan genast på jobb. Sedan köra hem hit, vilket betyder att jag är hemma kring 11 ikväll. Imorgon genast morgontur, vilket betyder att jag måste vakna typ halv 6. Jippii! Lägenhet i Åbo skulle verkligen inte sitta helt fel!

Snart åker vi till Sverige, jeei. Jag vill shoppa. Ser verkligen framemot att gå på Cubus, som inte finns i Finland. Tyckte om kläderna senast då jag var där. Sen vill jag också visa Gamla Stan till V:)

Men nu blir det barnpåklädning och sedan iväg ut i solen:) Ha en bra dag, antar att jag inte bloggar förrän imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0