- Corneelis Vresvijk (?) -

Så var den här dagen slut...och jag är trött som bara den och efter att ha suttit och pratat med min kompis oavbrutet i flera timmar är min hals definitivt tillbaks på "ont - i - halsen - stadiet" nr. 1 igen...:/..men det var det värt, jätteroligt hade vi:) Hann inte träffa bebisen idag, men hoppas jag hinner ännu under veckan!

Idag har jag lyssnat på Outlandish - Callin' you, och jag har världens sommarfiilis alltid då jag lyssnar på den. Påminner om förra sommaren, sol, strand och kärlek:) Speciellt mycket gillar jag texten som inte är engelsk, om vi säger så:P Jättehärligt sound!Ah!

Imorgon eftermiddagsjobb och innan det ska jag hinna med lägenhetsvisningen. Hoppas jag hittar rätt och att jag hittar rätt i tid. Men pappas TomTom får vara min "ledstjärna och vän" ( "du e min tro, mitt hopp, min käärleek.." Corneelis Vresvijk - Sång om kärlek)..Haha, den sjöng vi ALLTID i lågstadiet. Ännu kan jag den:)...va skoj!..Skriver man hans namn sådär?..hmm..tvivlar, men är för trött för att söka upp hur det skrivs...

Nu blir det kvällsmål, varmt att dricka och sedan säng...jag får sova länge..vad trevligt! Guten Nacht!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0