- Tråkiga jag -

Ok, det bör sägas en gång till. Min uppdatering här på bloggen har varit lite down på senaste tiden. Fortfarande samma förklaring som tidigare, jag har ett liv och hinner helt enkelt inte sitta och skriva så mycket här. Och med liv menar jag Fb:) Nädå, har faktiskt hänt rätt mycket i studielivet under hela förra veckan och har därför inte hunnit/orkat uppdatera. Men nu är jag här, och har faktiskt inte så mycket att komma med.

Vappen har kommit och gått, för cirkus en vecka sedan. Traditionsenlig middag på Casa Ferrari, sen en sväng till Wnaha Mestari innan folk drog vidare, jag o Anna gick hem och sov tills vår arbetstur på en viss plats. Sen hem och sova någon timme innan superskoj picknick på Vårdis:) Hela dagen. Väldigt najs.

I veckan har jag typ endast jobbat och chillat och förstås levt lite studieliv. Nyss hemkommen från the Island, där jag firat min mamma med nästan hela syskonskaran. Härligt! Är nu helt död efter veckan och ska strax kasta mig och någonting gott på soffan för att se på film. Det är najs. Imorgon väntar jobb, likaså tisdag. Orkar snart inte mer, tack och lov blir det semester snart! Wohoo!

Men nog om allt, nu ska jag gå! Laters!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0