- I stole it -

Nämn något som gjorde dig glad igår: Mina arbetskompisar.
Vad gjorde du kl 08 imorse: hade just stigit på bussen till skolan. Urk.
Vad gjorde du för 15 min sedan: skrev tentsvar till sociologin.
Det sista du sa högt: "...respektive områden."
Det senaste någon sa till dig: "mm, hej"
Vad har du druckit idag: Vitamin-brustablett, kaffe, mjölk, och vatten.
Vad var det senaste du åt: fisk och potatis i skolan.
Vad var det senaste du köpte: bröd.
Vad är det för färg på din ytterdörr: typ beige eller nått.
Vad är det för väder hos dig nu: härligt solsken och ska därför gå ut efter att denna lilla lista är klar.
Godaste glassmaken: Choklad-nougat och gammaldags choklad.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jepp!
Sover du tungt: Näe, typ aldrig. Vaknar av minsta lilla.
Drömmer du mardrömmar: Jo visst kan jag det ibland, men inte så ofta.
Trivs du med ditt jobb: Jo!
Favoritklädsel: Något jag nyligen köpt, älskar att klä på mig nya kläder!
Favoritlåt just nu: Det måste vara Alicia Keys, alla nya låtar rockar! Cheryl Cole är nice också.
Vad ser du om du tittar till höger: En vägg och min halvdöende blomma.
Vad gör dig glad just nu: Solen och att jag faktiskt skrivit ett tentsvar klart.
Vad ska du göra härnäst: Ut och gå, fixa mat och kolla Friends.
Höger eller vänsterhänt: Apselut höger.
Humör just nu: Rätt bra, börjar bli lite hungrig dock, och det är inte bra för mitt humör..
Favoritgodis: Äter inte mycket godis, men choklad räknas ju inte som godis:)
Kläder just nu: Leggings, sockor och en lila lång topp.
Sommarplaner: Jobb och semester. Ska försöka chilla och göra bara det jag vill. BJ och RR eventuellt.Festivaler.
Hur många kuddar sover du med: Två
Spelar du något instrument: Jep, piano.
Morgon eller nattmänniska: Jag är ingendera tror jag. Men eventuellt mera natt, på grund av alla partajs!
Vad är viktigast för dig: Hmm, att inte bli sjuk till fredagen! Och att alla nära och kära finns till. Och att min tvättmaskin Maggie inte ger upp innan pappa hunnit fixa den!
Är du kittlig: Nja, inte direkt.
Snarkar du: Hoppas inte det, tycker det är ett äckligt ljud.
Stjärntecken: Vattuman
Äckligaste insekten: Spindlar! Jag gråter då jag ser en spindel. Och om möss räknas till insekter är de minst lika asiga.
Stökigt eller välstädat: Jag vägrar svara på den frågan, men för eventuell upplysning fråga vid behov någon familjemedlem som antagligen har en del att säga till om saken...
Längtar du mest efter just nu: Min syster i Swe, hennes barn och sommaren! Och glass. The end.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0