- Sista dagen -

Ja, nu är det sista dagen på min första semester. Jag har absolut ingen ork att ta mig tillbaka till jobb, men det är bara tre dagar sen blir det dunderpartaj igen:) Patrik Isaksson, here we come!

Är som bäst hemma i Bruke och väntar på att världens trögaste lillebror ska klä på sig och äta upp sina flingor så att vi kan ta oss till torget. Sommartorget. Förra veckan var där kanske 4 försäljningsstånd. Men det är mysigt ändå. Antagligen sista onsdagen på hela sommaren jag kan vara i Bruke på en onsdag, så får väl ta och passa på.

Idag tillbaka till Åbo och smälta att vardagen börjar igen. Men å andra sidan kan det vara helt kul, det blir som man gör det, eller hur?

Nu ska jag gå pina i lite flingor i min bror, så svårt kan det inte va:)!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0