- Liten paus -

Hellou!

Har icke-planerat tydligen haft en liten paus då det gäller skrivandet här på bloggen. Jul, nyår och jullov är över och det nya året har inletts. Jag orkar inte nu längre berätta om hur december månad varit, eftersom, jaa, det är så längesen. Men januari månad har börjat väldigt bra och jag har flyt på, i skolan, på jobbet och i vardagen:)

Denna vecka har jag tyvärr fullt upp med tentläsning och jag är väldigt frustrerad på att bara sitta stilla och läsa, men sen är det över för en tid igen.

Nu ska jag hoppa i duschen och sen iväg och luncha med Lotta och Matilda! Jag lovar bättre uppdatering nu!


En liten julbild på moi:)


Kommentarer
Postat av: e

kul med liite mer uppdatering ja:)

2010-01-13 @ 22:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0