- Ingenting -

Gud, hela dagen har jag försökt skriva inlägg men det fungerar inte. Men nu gör det det, obviously.

Vet inte riktigt när jag skrev senast och orkar inte heller börja redogöra för allting. Living life. That's it! Jobb, skola vänner och familj. Allt för mig just nu! Och för tillfället betyder mina kokande makaroner rätt mycket också!

Idag har jag varit aktiv på engelska lektion NOT, total fail. Men fick en personlig engelskalektion vid lunchtid med min gudmor Jayde. Lunch på Mami, delicious! Löksoppa med bröd och sallad.

Sen jag kom hem har jag faktiskt läst lite, det vill säga bläddrat i boken och hoppats att klockan ska gå framåt. Gav upp efter cirka 45min och kastade mig på sängen och vila ögat på teven. Nu ska jag ta i tu med sociologi uppgifter. Bla. Ork, kom tillbaka!

Kvällen oklar, är lite seg. Får väl se. Ut kan man inte gå, ifall man inte vill förfrysa hela sig. Minus tusen är för mycket!

Nej nu makkisar. Usch! Men jag kan inte handla, då måste jag ju ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0