- Bästa på länge -

Go'kväll!

Vilken otroligt lyckad lördagskväll det blev! Har inte haft en sådär kul utekväll på evigheter! Började på Edison och slutade på Amarillo! Hade magont hela söndagen efter allt skrattade! Mera såna kvällar!

Söndagen bestod av jobb, i väldigt trög anda, och likaså gårdagen. Fick dock sluta redan vid åtta, och hann därmed se bästa Desperate avsnittet i repris, jei!

Idag har jag haft mest skola under hela detta läsår, från 8.30 till 12.00. Puh! But I made it. Dessutom ska det bli helt skoj att ha engelska igen efter en paus på cirka 4 år, dock faller onsdags-Forte bort eftersom engelskan går på torsdagar halv nio. Hah!
Hann hem och fixa igång mitt modem och tvätta byke innan det var månadsmöte på K klockan 17. Mycket trevligt, jag gick med i festkommittén, najs!

Har nu hunnit med en långlänk och ska strax sätta mig framför teven och kolla igenom om det mot förmodan skulle komma något intressant. I annat fall är det inte svårt att gissa vad jag ser på istället:)

Ha en bra tisdagskväll, natt, ja whatever:)

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0