- Kom med i H&M-sekten -

Oj vilken härlig morgon. Kan det bli bättre än paniktentläsning och kalla tår med solen som tittar in genom fönstret? JO det kan det!!

Bla.

Jag ska således skita i att skriva om tenten och diskutera ett mycket förbryllande fenomen. Igår delade jag ut -20% lappar på valfritt klädesplagg på jobb och en normal människa tackar och tar emot. Men inte alla. Alltså jag fick säkert 20 personer som tackade nej, och sa att de inte ska ha något. Alltså vad är problemet? Det vi erbjuder är ju bara skoj, jag menar, man får ju saker billigare. Borde inte alla go craxy då? Ena gumman sa att hon vägrar delta i någon insamling för H&M och åtminstone tänker hon inte skänka några pengar till ett medlemskort. Jag bara what? Idiots! Hälften lyssnar inte ens vad vi har att säga. Vad tror de? Att jag försöker få med dem i någon sekt eller nåt?Nå whatever..

Efter tenten ska jag en sväng på tentkaffe, eventuellt, och sen iväg och träffa sötisarna från Sve.

Nej nu dusch och sen lunch med Lotta! Och sen fyller ju sötis Anna år idag också. Grattis:)!Imorgon partaj!

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0