- I'm alive -

Puh, helgen äravklarad och jag LEVER! Jag trodde seriöst att denna helg skulle ta knäcken på mig, men jag är här! Men okej, jag skippade ena festen, gick nog på inflyttningsfesten på lördagen, men eftersom jag varit igång två dagar innan det, bestämde jag att inte åka till krogen utan att gå hem och sova.

Jag var så nöjd då jag hoppade på sista bussen hem, ah! Blev dock utsatt för andra som definitivt inte tänkt gå hem, utan antagligen dricka Leijona i bussen. Usch! Tack och lov kastade chaffisen ut dom! Vad äckligt. Vart är världen på väg? Och dessutom hörde jag på radion att studerande på ÅA dricker mest av alla studeranden. Varifrån kommer sån statistik:)

Funkkizen var rätt skit faktiskt. Styrelsen var rätt fulla och sitzen spårade ur efter 15 min. Men annars skoj nog! Bra folk:)

Idag ska jag tenta, men före det läsa till tenten, hah! Sen jobba och sen hem och inte jobba eller göra något på hela veckan! Lovely!

Men nu läsa! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0