- Hoppsan -

Idag är en historisk dag i Casa Josefins historia: jag kommer inte att bädda sängen!

Efter min "lilla" tuppis på typ två evighetslånga timmar och mitt nyliga uppvaknande, bestämde jag att det är onödigt att bädda sängen idag. Jag är annars en mycket jobbig människa på det viset att jag definitivt alltid vill bädda min säng. Men inte idag, jag ska ju snart sova igen. Att bädda idag vore onödigt och skulle ta tid, och tid är pengar. Iallafall oftast..

Och en anann mystisk sak, varför går jag omkring med en Axe-lukt i näsan? Har någon bytt min tvål till tvål för män? Usch vad äckligt.

Nä ut i dödskalla isluften för att friska upp mig själv, prommis here I come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0