- Ge upp! -

Okej, nu måste jag sluta leka att jag är bra på att hitta i naturen, för det är jag INTE! Kom just innanför dörren efter en evighet av yrsel i skogen i Åbo. Varför?

Jo, jag tänkte att jag skulle gena över skolgården som ligger precis bakom mitt hus (!) och att jag på så vis skulle spara några steg ute i kylan. Men nej! Jag hittade till skolhuset, men på något otroligt sjukt sätt lyckades jag virra bort mig totalt och hittade mig själv 15 minuter senare typ hundratals meter från ens närheten av mitt hus. Jag kan inte förstå.

Jag var sedan tvungen att gå i snön, som btw ligger typ 10 meter djup på marken, och väl framme vid huset sen smyga längs med väggen. Till all lycka märker jag sedan att en man med sin hund står bredvid på vägen( som jag helt missat och istället plumsat i snön) och glor på mig. Tack! Jag hälsade på honom med skorna och näshålorna fulla med snö och gick in.
Kul!

Nu ska jag kasta mig på soffan och äta popcorn. Går aldrig mera ut. The end.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0