- Enough is enough -

Puh. När ska det sluta snöa? Jag vet, "man ska inte gnälla nu då det är ordentlig vinter" men seriöst? Enough is enough!

Just hemkommen från K. Har jobbat på Kårens årsfestjatkon. Helt kul, eller nja, intessant kanske är ett bättre ord. Mycket människor och mycket ljud, men som tur var arbetsturen rätt kort och jag är redan hemma redo för att krypa till kojs.

Jobbade i stans H&M igår, usch! Jag skulle inte byta min arbetsplats i Mylly för något i världen, hur bra är inte det:)? Visst, intressant att se hur det fungerar där, men det är konstigt att jag verkligen så starkt känner att jag inte absolut vill jobba i den butiken. Men nu kan jag iallafall säga: Been there done that! Thanks!

Gårkvällen var däremot otroligt lyckad. Kvällen började med middag hos A och M, biff och mos. Väldigt smaskens! Efterrätten med cheesecake och punschrullar ( obs A gjorde from scratch!) var däremot nästan ännu mera smaskens! Efter det gjorde jag mig i ordning och drog till Pauliina där vi sedan satt tills vi hoppade in i taxin till Börs. Mycket rolig kväll med vänner!

Nästa veckas plan består av tentläsning, sociologiuppsats, hem till familjen och annat skoj! Ser framemot en ny, härlig vecka. Lite varmare ute är dock en liten önskan. Nu baguette och film! Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0