- 020202-

Haha, min morgon började kul! Har som vanligt Radio Vega på i bakgrunden och sitter själv framför datorn och kollar mailen. Tydligen har de en fråga till alla lyssnare gällande tågtrafiken i Finland och vill att folk ska ringa in och berätta sin åsikt. Alldeles nyss ringde en finsk gubbe in och rabblade upp en gatunummer och sade att han behöver numret till skattebyrån. Haha! Gud så jag skrattade! Radiogubben fick förklara att han ringt till en svensk radiokanal och att han itne ha rnumret, sedan föreslog han att lyssnaren skulle ringa till 020202 och fråga numret där. Haha! Sen visade sig att gubben visst kunde svenska och att han sedan också svarade på frågan om tågtrafiken. Voi Vega!

Jag blir så irriterad på att alla ska "joma" om hur Finland kunde förlora mot Sverige i hockeyn, klart dom gör det! När ska finnarna inse att svenskarna ÄR bättre och att Finlands tid som stort ishockeyland är förbi. God! Visst vore det trevligt om vi kom till final, men jag betvivlar vinst..Återstår att se!

Nu engelska och morgonkaffe! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0