- Torsdag -

Hellou!

Jess, har nu förhoppningsvis skrivit min sista tent för i år, om den blir godkänd det vill säga..

Har drischat på Hanken en evighet men eftersom alla andra bestämde sig för att gå hem och vara aktiva, var ju jag också tvungen att göra det. Dock har jag för en gångs skull inget att göra så jag bestämde mig för att jag nu ska lägga mig på soffan och kolla film och sen sova bort eftermiddagen.

Ikväll blir det utgång verkar det som. Jep, det är torsdag, men vi är studerande så det är okej:)

Skulle dessutom inte alls orka jobba i helgen..var är min jobbiver? Jag skulle gärna se av den. Känns som jag börjar ha måttet fullt med jobb. Fast snart är det semester, wohoo!

Laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0