- Störande objekt -

Saker som gjort mig irriterad idag:

 - Idiotiska tiggare som sitter i varje hörn på torget och spelar tamburin med  en enda takt hela tiden. Tror dom seriöst att folk skulle betala för något sånt? Det är ju pinsamt. Gå hem och lär er spela ett annant instrument, ordentligt!

- Giriga människor som handlar slut allt bröd i butikerna eftersom de är rädda att bli utan. Get real!

- Bussar som är försenade

- Jag själv som aldrig kan komma i tid till bussen, även om jag missat den första. Lame.

- Jag själv som inte får något gjort även om jag har tusen saker att göra.

- Jag själv som dricker mängder med kaffe istället för att göra de saker jag borde.

- Folk som öppnar sig om onödiga saker!

Sådär, nu är det sagt. För övrigt verkar det som om jag är mest störd på mig själv för tillfället. Hah, way to go. Vem ska göra något åt saken? Inte jag iallafall, jag gör inget åt saker, aldrig!

Istället för att ta i tu med sociologi-boken och engelskan ska jag snart iväg till Purkku för att sen dra vidare till Live10 på Kåren. Jag måste dit, jag har ju vunnit min biljett ju! Imorgon jobb och sen partaj med sötisarna:)


Kommentarer
Postat av: ..:emmi:..

Den där patetiska tamburinspelarn har jag också förundrat mig över. Hon had typ 40 cent i sin bytta så det verkar int vara bara vi som tycker att hon e skitadålig. Jag sku iofs kunna betala henne för att sluta..

2010-04-12 @ 16:06:20
Postat av: ..:emmi:..

Den där patetiska tamburinspelarn har jag också förundrat mig över. Hon had typ 40 cent i sin bytta så det verkar int vara bara vi som tycker att hon e skitadålig. Jag sku iofs kunna betala henne för att sluta..

2010-04-12 @ 16:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0