- Parasit-visit -

Äntligen färdig med uppsatsen! Puh. Vad skönt det känns! Nu är jag dock helt död och önskar att jag inte blir sjuk, eftersom min hals känns lite sträv..

Kunde tyvärr inte bara sitta hemma idag och skriva så jag släpa iväg mig till skolan och lunchade med alla söta. Efteråt kunde jag lixom inte heller bara gå hem, så jag parasiterade Lotta och hennes kaffekokare tillsammans med Michele. Det är konstigt hur mycket tid man har att sitta och tala skit då man egentligen inte alls har tid. Det enda vi gjorde var gnällde över hur mycket vi hade att göra och hur lite vi gjorde. Typiskt:)

Nu ska jag passa på att bjussa på lite bilder från bästa helgen hittills i år: Pampas! Enjoy!









Jag tror bilderna får tala för sig själva...:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0