- Måndag -

Jag är så duktig. Har redan i morgonstund skrivit två sidor på mitt referat, nu har jag bara två kvar, med vilka jag hinner hur bra som helst på eftermiddagen. Det går undan i my crib!

Jag tror det är mitt toffe-kaffe av Cilla som gör susen, det är nått magiskt med det!

Idag blir det skit-föreläsning i kommunikation i tre hela jäkla timmar på eftermiddagen, sånt gör att jag går sönder. Usch! Men vårvädret där ute är så härligt så det piggar upp en lite.

Borde faktiskt ta och fixa min cykel också, lovade få hjälp med den av en kompis men jag har som inte hunnit ännu. Kanske jag kan fixa det själv? Hur svårt kan det vara att lägga luft i ringen..? Okej, jag kan nog det, men grejen är att min pappa köpte någon värsta high-tech pump som jag omöjligen kan klura ut hur som ska användas..Tack!

Nå, kommunalt går bra det också. Men nu dusch och sen iväg till skolan och luncha. Älskar att luncha!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0