- Inlärningsdagbok -

Blaah.

Är nu helt slut i huvudet efter att ha ägnat morgonen åt att skriva inlärningsdagbok i sociologin. Så jäkla onödigt. Men nu har jag nästan fått ihop tre sidor och är nöjd. Eller nästan, med tanke på att den sista sidan består av lösryckt svammel och bullshit.

Nu ska jag snabbt äta morgonmål och sen duscha och sen iväg på, surprise, jobb! Men det är konstigt, även om jag jobbat helt massor nu, vill jag ändå på jobb. Dessutom ändrar utseendet i vår butik idag och det ska bli intressant att se hur länge det tar för mig att hitta rätt plats åt alla klädesplagg:)

Ska nu sätta på Spotify och antagligen Sean Kingston eller Pitbul, bara för att få igång hjärnan igen. Ha en bra måndag! So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0