- Stulen lista -

 Liten lista

1. Hur gammal är du om fem år? 26 år

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Med V:)
3. Hur lång är du? Jaa, längesen jag mätte men det är väl cirka 175.
4. Vilken är den senaste filmen du sett? The Abandonned

5. Vem ringde du senast? V, igår antar jag.

6. Vem ringde dig senast? Alexandra

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? 1-1 nu, saklen också, av Nathalie:)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag skickar nästan alltid mess.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta

10. När såg du senast din mamma? I tisdags

11. Vilken ögonfärg har du? Gröna, oftast, ibland byter de färg.

12. När vaknade du i dag? cirka 8 då V kom in och meddelade att kaffet var klart:)

13. Vilken är din favoritjulsång? Betlehems stjärna.

14. Vilken är din favoritplats? Hemma i Bruke, skärgården eller på en varm strand i södern.

15. Vilken plats föredrar du minst? Hmm, offentliga toaletter. Tur att man har en egen.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Önskar att jag jobbar någonstans och antagligen i Egentliga Finland:)
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mörkret, men oftast sov jag rätt bra.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? V, hih.

19. Hur stor är din säng? Jag tror den är 1,60. Jag sover gott.

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Älskar pyjamasar:)
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 st

23. Hur många landskap har du bott i? 1

24. Vilka städer har du bott i? Dalsbruk, Helsingfors, Åbo.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor.

26. Är du social? Jo det tycker jag nog. Gillar nya människor och gamla också såklart:)

27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry's. Och Valio är nog riktigt hejsan också.

28. Vilken är din favoritefterrätt? Glass i stora lass. Och pajer. Och Alexandras parfait:)

29. Tycker du om kinamat?  Jo det gör jag, äter det allt för sällan faktiskt.

30. Tycker du om kaffe? Ja

31. Vad dricker du till frukost? Kaffe och juice

32. Sover du på någon särskild sida? Jepp, vänster sida av sängen och alltid med ryggen mot V. Haha.

33. Kan du spela poker? Nej, jag har försökt lära mig, men är fortfarande ingen stjärna direkt.

34. Tycker du om att mysa/kela? Älskar det!

35. Är du en beroendemänniska? Hmm, jag vet inte. Var det som mindre. Men jag har avvecklat det lite tror jag.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Näe, det finns någon kändis nog. Minns inte vem.

37. Vill du ha barn? Jo, sen då tiden är inne. Inte än.

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, finska, franska och lite tyska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och resor och trevliga saker. Mat kostar också mycket för mig:)

42. Äger du dyrbara smycken? Några få.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Desperate Housewives

44. Kan du rulla med tungan? Ja

45. Vem är den roligaste människan du känner? Alexandra och Emilia. Jaa, hela min familj egentligen.

46. Sover du med gosedjur? Hmm, näe. V, är väl det enda.

47. Vad har du för ringsignal? Någon dålig Nokia färdig signal.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Jo

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Ingenting är rött här.

50. Flirtar du mycket? Nej

51. Kan du byta olja på bilen? Tyvärr inte

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?  Nej

53. Vilken var den senaste boken du läste? Sophie Kinsella - Shoppaholic ties the knot.

54. Läser du någon dagstidning? Jo

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

56. Dansar du i bilen? Oftast nog:)

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Radio Vega

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Emile Durkheims Anomi teori.

59. När var du i kyrkan senast? Julafton

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Brita

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Hmm, tre nätter tror jag. Ganska mysigt om det är varmt och torrt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0