- Skärpning -

Otroligt dålig uppdatering, jag vet. Men det finns en simpel förklaring; jobb! Jag har jobbat het fullt denna helg och det har mest kännts som om jag har bott i Mylly. Men nu har jag ledigt och det är välbehövt kan jag säga. Visst är det trevligt med folk som handlar i vår affär men jag måste säga att en del är faktiskt otroligt elaka. De gnäller på våra kläder och att vi inte har några storlekar och att kläderna inte passar sig för barn. I värsta fall spyr de på en! Ok, visst det är till oss de ska säga sådana saker, men man behöver ju inte vara elak mot oss, eftersom det faktiskt inte är vi försäljare som beställer in kläderna utan ledningen. Jag kan inget göra, men jag får ta skiten. Nice. Nåja, det finns nog trevliga kunder också som påpekar hur fint man viker eller hur vänliga vi är. De spyr inte heller. Positiv feedback är nice, på riktigt.

Tack och lov har jag alldeles härliga arbetskamrater som gör att jag trots vissa jobbiga dagar trivs så otroligt bra:)

Idag blir det blomplantering. Jag måste! Balkongen fullkoligt ropar efter blommor. Jag ska! Sen ska jag också laga mackislåda, se på Päivien och vänta på V:)

Hittade annars mina skor igår. Jag provade nämligen ett par fina skor i Andiamo för typ flera veckor sedan, men köpte de inte då. Igår innan jobb tänkte jag att jag ska kolla om de fanns kvar och det gjorde de! Jihuu! De är så sköna på foten och jag tror att jag kommer att slita ut dem totalt i sommar.

Men nu blir det frukost och kaffe. Mums! Ajöken!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsvejs!

Det blir mackislåda hos oss med, är du på jobb i morron?Nathalie behöver skor till examen! Kramamma

2009-05-18 @ 13:19:26
Postat av: ..:emmi:..

Gud ha nån spytt på dig... kiva...

2009-05-18 @ 18:03:10
URL: http://emppu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0